Friday, August 14, 2009

Perluker


Hidup aku semakin hari semakin memeningkan kepala...tapi nasib baeklah aku jenis tak cepat emo cam owang lain...amik tue amik nie...huhuhu alhamdulillah...Kali nie betol-2 aku naik angin n terasa gan sikap diew...aperla salah aku agaknya kan...kenapala diew tak leh nak paham perasaan aku kali niew...
Aku pown nak hidup bahagia n hapy gak...ades!!! awie o0oo awie aper pasal lah ka nie ekk...kadang -2 aku naik bengang n tensioan gan ka niew...dahla ajis wat hal...ka lak nak tambahkan tension aku ker...aiyoo aper macam dah niew....aku boleh tahan lagi kalu sebelom nie ka wat hal sebab sama-2 salah...tapi kali nie tetibe jer aku lak yang kene...aku nak keje pown tak leh nak concertrade tau dok...asyik dok pikir aper pasal gan hal semalam ekk...aku dah penat la awie...plz jgn la awat aku bertambah penat gan hal-2 yang tak berkaitan gan aku...

No comments: