Saturday, July 18, 2009

Macam Aku Kenal

Owh...yerk aku kenal mamat niew...kira budak nie famous gak la dalam satu website...sampaikan orang lain boleh copy semua pic-2 diew n create profile baru lak tue... tapi kenapa ekk leh jadi cam tue...??? Yang aku dok tertanya-2...kenapa senang sangat owang laen leh dapat pic-2 diew...memangla kalu owang dah tak suker ker kite macam-2 owang leh buat...tue aku tau...

Niewla mamat tue...


Kenal Lama Dah Rupenye...

Rupenyer diew dah kawan gan sowang mamat nie gak...mgkin dah lama atau baru...hmm takde paperla...Takde bende buruk pown yang aku nak citer...lagi pown aku takot ahh nak citer2 bende buruk pasal owang lain...sebab aku pown banyak kelemahannya...Ustaz aku penah cakap sekali kite citer buruk pasal owang lain 10x owang lain cite pasal kite lak...kan kan...Biarlah manusia nie bukan MAKSUM....aku cuma terkejutla bila aku dapat pic niew...bukan aper tak sangka diowang leh kenal n berkawan gak akhirnya...takpe duduk dekat2 pown sonang...lagi erat silaturahim tue...berkawan biarlah berjuta n bermusuh tue biarlah 0....huhuhu kecik betol dunia People Like Us niew kan.....Wallah'alam

Monday, July 13, 2009

Sambutan Last Day

Huhu...Syukur Alhamdulillah....ader gak sambutan tuk aku last2 day nie ekk...macam dah tau-2 jew aku nak blah...ades sedihnya...Hari nie start 30 Jun aku nak gerak dah ker tempat asal aku dan adalah saat-2 terakhir aku kat GITN PCN...huhuhu.!!! Terlalu banyak untuk dinyatakan kebaikan & pengalaman bekerja yang aku dapat kat sini kat sini...

Kepada sahabat-sahabat seperjuangan, ucapan yang sama diucapkan bagi setiap kerjasama yang tidak pernah henti siang dan malam...Yang saya harapkan, mohon maaf dari anda semua salah silap yang saya lakukan, gurau senda, usikan atau apa sahaja ketika bertugas atau lain-lain ketika...Salam perjuangan, semoga kita akan bertemu kembali di lain waktu. InsyaAllah dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki

Aper pown yang bestnya ader sambutan yang tak disangka...aku ader tournement gan kekawan n bos aku bertempat di MegaLanes Endah Parade, Sri Petaling...Aku nak ucapkan tahniah kepada semua pemenang, yang kurang berjaya itu cuba lagi ok...Di kesempatan ini gak aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua pemain kerana sudi menyertai kejohanan kali ini. Tidak dilupakan juga kepada semua sponsor yang bermurah hati memberi sumbangan untuk menjayakan kejohanan kali ini. Terima kasih daun keladi heheh....


Aku Dapat No 4 jew huhu....

My Friend Hilmi

My Friend Wan

My Bos Mr Khairi...