Saturday, July 18, 2009

Macam Aku Kenal

Owh...yerk aku kenal mamat niew...kira budak nie famous gak la dalam satu website...sampaikan orang lain boleh copy semua pic-2 diew n create profile baru lak tue... tapi kenapa ekk leh jadi cam tue...??? Yang aku dok tertanya-2...kenapa senang sangat owang laen leh dapat pic-2 diew...memangla kalu owang dah tak suker ker kite macam-2 owang leh buat...tue aku tau...

Niewla mamat tue...


Kenal Lama Dah Rupenye...

Rupenyer diew dah kawan gan sowang mamat nie gak...mgkin dah lama atau baru...hmm takde paperla...Takde bende buruk pown yang aku nak citer...lagi pown aku takot ahh nak citer2 bende buruk pasal owang lain...sebab aku pown banyak kelemahannya...Ustaz aku penah cakap sekali kite citer buruk pasal owang lain 10x owang lain cite pasal kite lak...kan kan...Biarlah manusia nie bukan MAKSUM....aku cuma terkejutla bila aku dapat pic niew...bukan aper tak sangka diowang leh kenal n berkawan gak akhirnya...takpe duduk dekat2 pown sonang...lagi erat silaturahim tue...berkawan biarlah berjuta n bermusuh tue biarlah 0....huhuhu kecik betol dunia People Like Us niew kan.....Wallah'alam

No comments: