Monday, July 13, 2009

Sambutan Last Day

Huhu...Syukur Alhamdulillah....ader gak sambutan tuk aku last2 day nie ekk...macam dah tau-2 jew aku nak blah...ades sedihnya...Hari nie start 30 Jun aku nak gerak dah ker tempat asal aku dan adalah saat-2 terakhir aku kat GITN PCN...huhuhu.!!! Terlalu banyak untuk dinyatakan kebaikan & pengalaman bekerja yang aku dapat kat sini kat sini...

Kepada sahabat-sahabat seperjuangan, ucapan yang sama diucapkan bagi setiap kerjasama yang tidak pernah henti siang dan malam...Yang saya harapkan, mohon maaf dari anda semua salah silap yang saya lakukan, gurau senda, usikan atau apa sahaja ketika bertugas atau lain-lain ketika...Salam perjuangan, semoga kita akan bertemu kembali di lain waktu. InsyaAllah dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki

Aper pown yang bestnya ader sambutan yang tak disangka...aku ader tournement gan kekawan n bos aku bertempat di MegaLanes Endah Parade, Sri Petaling...Aku nak ucapkan tahniah kepada semua pemenang, yang kurang berjaya itu cuba lagi ok...Di kesempatan ini gak aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua pemain kerana sudi menyertai kejohanan kali ini. Tidak dilupakan juga kepada semua sponsor yang bermurah hati memberi sumbangan untuk menjayakan kejohanan kali ini. Terima kasih daun keladi heheh....



Aku Dapat No 4 jew huhu....
My Friend Hilmi

My Friend Wan

My Bos Mr Khairi...



No comments: