Saturday, January 29, 2011

Pak Nil @ Hero Malaya

Alhamdulillah petang semalam aku dijemput untuk bersama Pak Nil bersama abg2 Geng Hero Malaya ada wat program amal. Walaupun aku hanya dijemput untuk membaca doa tapi takpe atleast ada gak job untuk aku hehe....Majlis tue sebenarnya nak bantu kos perubatan Abg Bob Kuman. Abg Bob Kuman pun ada masa tu. Bukan main sedih dan terharu beliau...aku pun sedih gakla tapi time tue aku kat ngah lepak2 kat belakang stage..
.
Kutipan RM60K sempena mereka bekerja haha...Alhamdulillah


Geng2 Hero Malaya...PAS NIE aku pon boleh gak kot...huhu

Apa2 pun aku doakan semoga usaha mereka untuk membantu mereka yg memerlukan akan mendapat keredhoan Allah SWT Insyaallah.. Tahniah Pak Nil dan Jejaka Malaya...yang susah ditolong, yang senang jangan sombong.”. Buat Bob Kuman moga anda cepat sembuh. Amiiinnn.


No comments: