Thursday, October 2, 2014

SALAM ALTEL


TENTANG  ALTEL


Altel Communications Sdn Bhd (ALTEL) telah mula beroperasi pada Julai 2012 dan merupakan sebahagian daripada Kumpulan Syarikat Al-Bukhary iaitu Y.bhg Tan Sri Syed Mokhtar Al Bukhary

Di bawah anak syarikat Puncak Semangat Sdn Bhd, Altel telah berkecimpung di dalam industri telekomunikasi dan diperuntukkan spektrum untuk membina sebuah rangkaian mudah alih. Kami ingin menjadi pembekal khidmat telekomunikasi utama yang menyediakan Long Term Evolution (LTE) (4G), Bagi semua perkhidmatan yang berkaitan dengan pembekalan servis telekomunikasi, penyampaian strategik, teknologi telefon bimbit dengan kepantasan yang laju, selaras dengan nilai-nilai dan visi syarikat.


Altel ini baru setahun jagung, tak macam MAXIS, DIGI, UMOBILE dan CELCOM. Ambil masa untuk stabil. Celcom dan Maxis, mula2 berkecimpung dalam dunia TELCO pun mengalami masalah yang sama. Bagi peluang untuk ALTEL terus berkembang, banyak bersabar, dalam dunia perniagaan hari ini dengan ekonomi dikuasai sebelah pihak, memang berdepan cabaran yang amat mencabar.

No comments: