Thursday, October 29, 2009

Baru Tau...haha

Huhu cian betol aku kat sowang budak niew...baru diew tau saper bekas xbf diew...ha tuela kawan-2 kalu nak berkapel pown biarlah kenal hati budi dulu...jangan main sembat ajer...kan saper yang merana...???diri sendiri gak kan kan!!! tuela mukadimah tok aku mulakan topic dalam blog niew...
Baru-2 niew ader seowang budak mengadu kat aku pasal xbf diew...katanya xbf diew wat dajal byk menipu kat diew...kowang nak tau saper nie haa 2 ekor mamat tue..:-


Bila aku tgok pic-2 ekor mamat niew tekejut berok aku...mcm berok makan cili ler...bukan aper sbb aku kenal sgt mamat 2 ekor niew...rupenye diowng mmg suke wat dajal kat owg2 yg diew kenal...aku pown penah kene gak ades!!!! beselah kalu owg dah tak suke ker kite sampai mati pown tak abis kite nak kene dianiayakanya...

Aku tak heranla kalu budak niew dah kene dajal....bak kata pepatah hmm paku serepih kata owg yg lebih....yela kot pepatah tue haha!!! Aku tak tau nak ckp aper cume aku leh advise budak yg kene dajal tue supaya bykan bersabar ekk...jgn cedih2 sbb byk lagi owg yang baek2 yang ikhlas dlm berkapel kat luar sana...kene carila beb

No comments: