Monday, October 12, 2009

Besday


Syukur alhamdulillah aku panjatkan kepada Ilahi kerana telah memanjangkan usia aku sekali lagi utk aku teros hidup di atas muke bumi yang indah nie dalam keadaan sihat...tepat detik jam 12.00 am pagi tadi menandakan meningkat@bertambahnya umur aku yang ke 25...my besday loor..!!!banyak benda yg dah berlaku dlm tahun nie kat aku...sebagai owg islam yang ader agama aku bersyukur setiap aper yg berlaku rupenya ader hikmah yg Allah janjikan lebih baik dari yg sebelomnya...xpelah aku redho setiap yg berlaku...

T
erima kasih kepada kawan-2 yang dah wish my besday...atleast igat gak kowang kat aku kan kan...tp kan kawan-2 kalu ader present lagi best aper....hehehe!!!!Dah masok umur 25 niew macam-2 bende yang aku harapkan...Kawin kot tp hmm insyaallah aku dlm proses otway menuju kesana huhuhu....Yang paling penting ialah mudah2an biz aku berjaya dengan cemerlang...

D
oakan aku berjaya ekk kawan-2

1 comment:

Azrul Adnan said...

Selamat panjang umur..
semoga diberkati dan dirahmati Allah..
semoga apa yang dilakukan..mendapat keberkatan dr Allah..
semoga Allah permudahkan segala urusan akhi..
semoga Biz akhi lebih maju..