Wednesday, June 3, 2009

Bercinta Kasih Sayang

Pernah seketika time belajar dulu aku rasa akulah yang paling tak berguna...Aper taknya aku rasa jiwa aku kosong sangat...walaupown hidup aku di kelilingi gan kawan2 rapat tapi aku rasa ader sesuatu yang aku belom dapat...Aper ekk...!!!! Memang lumrah manusia..Seorang lelaki akan tertarik kepada wanita dan begitula sebaliknya...Macam tue gaklah yang aku rasa...Time dok umah sewa dulu aku tengok dak2 umah aku semua dah ada 'couple'...dak bilik aku pown sama sms awek@jantan sampai pagi...siap call sampai 1 malam boleh habis 10 ringgit... kadang2 lebih...yang geramnya bukan aper...akulah yang jadi mangsa...aper taknya kedit dah abiz aku lak yang kene belikan...kalu sekali sekala takperla...hmm nie tak tiap2 mlm lak tue..aiyoo kawan2 punyer pasal aper pown boleh ar...

La nie pown samer la....pengalaman bercintan n putus cintan tue dah ader...kalu aku nak bercinta pown kene pikir 2 -3 kali gak ar...nak cari yang betol2 kene gan jiwa aku...tak nak ar baru jumper n kenal tak sampai seminggu dah decided nak teros kapel...o0o tak mau tak mau!!! fun tetap fun n kawan tetap kawan...hehehe baru betol kan kan..!!! Jual mahal la ckit..asyik jual murah ajer...mahal pown mesti ader yang nak beli gak nati..huhu

Masa bercinta ar kite rasa cam bersemangat jer...Apa orang kata..'ALL OUT'lah..haha..Saya selalu call awak dan awak pun selalu call saya...gayut malam2...sampai kadang2 duit habis RM10 hinggit satu malam pown tak sedar...segala PENGORBANAN yg dilakukan masa ber'couple' tu..Tidak terasa pun kehilangannya...Mase bercinta memang indah..Semuanya indah la sangat...hmm macam2...Untuk tuan punyer diri ini memang rasa bahagia ar...Sebab masa itulah terasa diri ini dihargai...


Aper pown kekawan jangan kite hanya cari cinta manusia sebab ia penuh dengan penipuan, kekecewaan, kesedihan dan tak akan kekal...cinta sesama manusia memang perlu tapi kene ada batasannya ok...aku pown bercinta tapi kena ingatla yang paling penting carilah cinta Allah..tiada penipuan,tidakkan pernah mengecewakan...itulah cinta abadi yang utama..Cinta yang diredhai..

No comments: