Wednesday, June 10, 2009

Suker Hati ler

Apa boleh aku buat andainya dah memang diew bukan hak aku....kalu rasa sedih sampai diri terseksa pown dah tak guna...biarkanlah diew pilih cara tue kalu diew rasa tue yang terbaek tok diew buat...nak isap ganja kew, dadah kew, minum arak kew, isap gam kew, isap rokok sampai pusing pale kew semua tue ikot diew la...dah besar panjang masing2 boleh pikir...kalu diew nak cakap aku nie penipu, pembohong, pendusta, pegi jahannam tue pown semua hak diew... aku dah abis jujur dan berteros terang yang aku bukan segaja buat diew tertunggu2 aku...aku memang bz sangat gan keje time diew ader kat KL...takkan sama2 tak boleh nak faham masalah n hal masing2...kenangan demi kenangan akan aku teros simpan....Kalu diew nak buang aku selamanya itu semua hak diew...nak teros benci aku pown semua tue hak diew...

Kenangan itu kadangkala teramat pahit untuk aku hadapi sebenarnya... tetapi ia terlalu manis untuk dikenang la pulak... aduh camner nie!!!! memang betol hidup kite nie tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan...Kalu aku tau jadi sampai camnie lebih aku takyah nak kenal diew...bodohnye aku...Tapi takpe bila aku kecewa bercinta kali nie bukan bermakna dunia hidup aku sudah berakhir... biarla diew nak wat aper2 yg diew suker asalkan diew tak ganggu hidup aku lagi...Masa depan aku niew lagi penting...bukannya aku tak sayang diew tapi sebab aku sayangla aku rasa diew gan aku patut break...

Hidup ini indah sangat jika kita tahu bersyukur dan menghargainya.Tapi ia amat menyakitkan andai kita melaluinya sambil lewa...Apa guna BERCINTA andai hidup hanya bertemankan air mata selamanya"...



No comments: