Tuesday, June 23, 2009

Masa Untuk Aku

Hurmm....hari ini tidak banyak bezanya dengan hari semalam...Aku masih tak dapat jawapan dan gambaran aper-2 dengan keputusan aku...perlu @ tak sebernarnya aku pergi...Bagi aku, sama aje seperti hari-hari yang berlalu… Sejak balik dari Pahang minggu lepas tah kenapa perasaan aku lain sangat ar...Rasa macam tak tenang, paler dok pikir macam-2, nak gie keje takde semangat, badan sakit-2, lemah jer rasanya...Dah masuk 4 hari dah niew...

Tampaknya aku hanya tinggal beberapa hari lagi untuk aku berada di KL nie...Aku harus pulang ke tempat asalku...Banyak perkara yang aku belajar selama aku dok kat sini...Insyaallah aku akan jadikan bekalan aku di lain tempat...segala pengalaman di KL aku jadikan benteng tok aku be a MATURED..

Kepada kawan-2 di KL aku mohon maaf andai ader salah n silap ekk... terutamanya opiz mate aku la...Bos aku especially En Khairi n En Azizul tq so much sebab dah banyak mengajar aku n memberikan ilmu yang sangat2 bermanfaat tok aku...kalu aku byk wat luper, silap tue memang salah aku la...huhuhu...aku terima dengan redha segala yang berlaku sebagai tanda korang mendidik aku...kira 0-0 la ekk...

Kepada team2 LC aku pown sama...salam kemaafan dipinta...kalu aku trun kL leh nati kite lepak sama k...roger2 la aku kalu gie konvoi mana2 lagi...Wan Ganu, Apek, wan N9, Imam, Aun, kocik, Daus, Bulu n semua la...Aku sayang korang tau...besela kalu gaduh bertumbuk tue hahaha... kepada my budak bernama Paisyh jgn nakal2...jaga diri bebaik...keje kena rajin2... text la aku selalu k...aku akan sentiasa turun tok tgok kamu...ANDAI kata kite memang tak ditakdirkan tok bersama aku harap kite still leh jadi kawan...


"Orang yang MENANG takkan berhenti......dan orang yang berhenti takkan MENANG"


"Jangan tertarik kepada seseorang kerna parasnya, sebab keelokan paras dapat menyesatkan... Jangan pula tertarik kepada kekayaannya kerna kekayaan dapat musnah. Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, kerna hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah."


"Kejayaan sebenar adalah terletak pada tidak pernah jatuhnya seseorang....tetapi manusia mana yang tidak pernah melakukan kesalahan. Oleh itu kejayaan yang sebenar-benarnya adalah kesanggupan tegak kembali pada setiap kali jatuh..."


Aku tidak mengharapkan 100 kuntum ros
merah..aku tidak mengharapkan cincin
emas permata dan aku tidak mengidamkan
apa sahaja yang selama ini nafsuku
harapkan.....CUKUPLAH SEKADAR KAU
MEMAHAMI PERASAAN DAN JIWAKU SEADANYA

No comments: