Wednesday, June 3, 2009

Penat


Minggu nie aku cam penat sangat... maner tidaknya macam2 kerja aku nak kene wat...tapi kalu dah tanggungjawab n memang kerja aku nak wat camner...kenalah buat gak...hmm masok opiz keje tok aku dah tersedia...balik umah pown dah memang tersedia...ayaioo wawawa..!!!
Minggu pas gak parents aku ader bertandang ke rumah sewa aku...wah hapy rasanya bila mak ayah datang tgok anaknya yang manja niew...dok dalam 2 -3 hari dapatlah bermanja gan diowg... dapatla gak makan masakan mak aku tue... kebetolan time cuti sekolah aper lagi anak2 sedara aku pown ader follow atoknya ker rumah sewa aku...makin meriah lak pulak....Syukur Alhamdulillah
Kebetulan gak time tue aku baru dapat anak sedara yang baru lelaki...hmm bertambah lagi la bilangan ahli family aku...tapi korang nak tau anak sedara aku yang baru lahir niew ader sesuatu yang menarik sangat...Kat kedua2 belah telinga diew ader tertera kalimah ALLAH...mula2 aku tak perasaan gak...tapi bila aku amati betol2 mmg sah ia adalah kalimah Allah...kalu korang tak percaya leh dtg tgok...Begitulah bertapa Besarnya kekuasaana ALLAH itu...
Time kat opis nie banyak sangat keje yang nak kene buat...time yang sama aku dok bzkan diri tok tolong member aku nie si fiq n wan cri kojer...cian kat 2 owg mamat niew...huhu...ke hulu ke hilir aku bawa diowg pie cari keje aper2 yang boleh buat...tak dapat lagi la...pah tue aku naik lagi tension lak bila dapat cite PSP kesayangan aku dah rosak...aduyaii katanya jatuh dari tingkat 3...dah la beli mahal kasi pinjam tapi...??aku naik pening dah niew...ader member aku cakap dah kena jual...camner lah aku nak caya nie...tension2

No comments: