Monday, June 15, 2009

Tak Ku sangka...

Hidup kite niew sebenarnya ader bermacam2 corak dan ragam...Tak kirala sama ada dalam berkapel, berkawan n tak pown bila aku dah kawin nati...hidup memang cam tue...sudah ditetapkan

Sama la gak kalu kite berkawan...sejak 2-3 hari niew ader la kekawan aku dok bercerita pasal dok suker n jatuh cintan kat kawan sendiri...aiyoo topik nie sebenarnya aku pown penah rasa n laluinya...la niew pown sama beb...patutla diew tolak cintan aku rupenye diew pown ader minat kat owg lain...aduyaii penatnyer la nak pikir pasai niew...kalu dah namanya kawan aper boleh aku buat...susah nak buat keputusan gak kan...nak tak nak kena tahan jerla feeling tue...huhuhu aper taknya kalu diew jenis yang boleh accept takper... kalu diew reject apa macam...maksudnya diew dah tak boh kawan gan kiter camner!!!!


Lagi parah kalu kite dok seumah...tapi nasib baek dak yang aku minat nie tak dok sekali...feeling tue boleh tahan la lagi...aku tak nak putus kawan sebab hal2 small matter camniew....tapi tuela semakin aku tahan semakin parah jadinya...bila sesekali kuar juper dok lepak sama2, ramai2 gan kekawan yang lain perasaan aku kat diew semakin membuak2...nak jew aku menjerit n kasi tau kat semua owang yang aku dah jatuh cintan....hahaha....aku kene cari jalan laen yang boleh selamatkan antara aku gan diew as FRIEND...
La niew dah ok kot...aderla sowang dak niie yang jadi penyelamat aku...aku pown dah muler suker kat diew...dan aku rasa diew pown suker kot kat aku...biarla kami jadi kawan dulu..hmm cumer kadang2 perasaan nie tak boleh dipikirkan sgt...kite ader haluan kiter sendiri...


No comments: