Wednesday, May 6, 2009

beRc0upLe...hmm PERLU KER!!!!!

Keinginan untuk bercinta dan rasa dicintai memang ler naluri setiap antara kite... Ia akan tetap terus begitu...Boy akan tertarik kat guRLz dan guRLz pun samer aKan tertarik pada boY... Tp tahLa naLuri & Nafsu zaMan la nie dah byk berubah... hmm Boy loVe Boy n gurLz loVe gurLz...paper pown tepokla dada tanyala imam di dada...asaLkan korang bahagia udahler...hehehe


Samade orang tue dah lame kite kenal @ baru jew jumpe, naluri tue tetap ader kan!!!. mgkn atas pelbagai sbb seperti die baik, hensem, cantik, pemurah, periang, peramah, str8, macho, caring, dan macam2 lagila..takkanlah adenye yang tak rase perasaan ni..mustahil n bohong la kalu takde!!!! sbb dah menjadi fitrah manusia lor...so jgn cube menafikannye tapi apa yang perlu adalah mengawalnye....huhuhu


SaLah kew kalo suke kat seseorang tue..???

takdela..mane ade salahnye... sapa kata salah...dah rase cinta tue mmg Allah yang kasi tak salah menikmatinye... last aku kapel pown tahun pas...mmg time tue aku rasa cam hidup aku kosong n terseksa sangat-sangat kekawan...nyesal kenal xkapel pown ader tp nak nak wat camner last2 aku pikir balik mgkin ader hikmahnya bila aku putus gan xkapel aku nie...

Tak salah untuk kite suke, sayang, rindu n cinta kat seseorang...tapi, kesalahan2 yang dilakukan semase bercinta tue yang jadi salah tuh! kesalahan camner??? bab kata nabil raja lawak la lu pkirla sendiri.. kite nie sanggup buat ape2 saje demi kapel kite...macam2 la kita wat hingga kadang diri kite sendiri tak mampu kita nak uruskan..yelah takot kapel lari kat owg lain kan kan!!! tapi ingat, Allah paling penting dalam hidup kite kekawan..nak buat pape, Allah yang utama... walaupun terpakse berpisah dgn awek/pakwe kite. mane lebih penting..cinta kite pade kekasih kite yang amat kite sayangi atau cinta kite pade tuhan kite (Allah) yang amat menyayangi dan memaafkan kite???


Sehingga lor nie aku sudah biasa hidup single,tanpa mengharapkan cinta sesiapa... so ramai antara kekawan aku yg tegur n tanya supaya carilah pasangan baru... siap offer lagi nak kasi kapel..haha Namun pada aku biarlah anggap sume tue sebagai cabaran hidup aku... Hidup mesti diteruskan beb!!Pengorbanan aku selama nie InsyaAlah Tuhan akan berikan ganjaran yg lebih baik jua...pasaNgan tetap kene cari*happy*




No comments: