Monday, May 25, 2009

Hari2 BerLaLu Full Gan TANdA TanYa!!!!?????

Iyer betol penantian itu satu penyeksaan...hmm sedih gila rasanya bila dapat berita dan kad kahwin daripada owg yang penah kite cinta dan sayang...mana aku tak terkejut yang nak kawin tue bukan abang @ kakak diew tapi tuan tuan punyer badan mey…aper pown aku tetap kene terima hakikat dan takdir Allah yang menetapkan die bukan milik aku dan akan menjadi milik owg lain untuk selamanya…


Nurul Ain Binti Ramli dan Siti Roqayah Binti Haji Rahim…2 insan inilah yang telah berjaya membuka hati aku untuk aku bercinta dan menerima cinta mereka selama beberapa tahun…tapi dua insan nie gaklah yang telah melukekan hati aku untuk selamanya…apalah salah aku agaknya kan kan…!!!hmm bila pikir2 balik takde lak pulak aku main kayu 3 4 @ 5 gan pompuan laen…yang paling sedihnya bukan aper kwn-kwn…mak ayah aku adalah owg pertama yang terima kad kahwin tue…aper lagi diowg pown angin la…teros call aku n tanyer macam2…aduyaii tensionya rasa nak mati jer…

Lama gak aku dok rahsia2 hal nie dari owg…alih2 dapat tau gak…hmm puas gak la aku nak kena explain kat diowg…tp mak ayah aku jenis cool n cepat memahami…aku anak bongsu so takde hal la..umur pown muder gie…so diowg paham…yang sedihnya kwn2 bila diowg nak ajak aku pegi ke majlis kawin tue gak….aiyoo kene pegi gak ker…saat yang di tunggu telah tiber…hari aku balik kg 23 Mei 2009 bersamaan 30 Jamadil Awal 1430 Hijrah aku bawa mak ayah pergi majlis tue…sampai2 kompang baru jer dipalu….aduhai sedih teramat sgt bila dengar kompang dah berbunyi….dari jauh aku dapat la tgok pengantinnyercantik sgt kwn-kwn...rasa macam aku lak yang jadi pengantin lelaki tue hehehe...
aku snap la pic kawin dier nie byk2...bukan nak wat per sekadar kenangan jer weii...ahh pedulikan dgn orang yang xmemahami...yang penting aku tau diri aku saper...aku amat mencintai dan menyayangi kamu sepenuh hati...

AKU JUZ NK KASITAU ANTARA KITA MUNGKIN DAH XSHALUAN KAN SEJAK PERPRISAHAN KITA 3 THUN YG LEPAS…KAMU DAH ADE ORG LAIN YG BERKENAN DI HATI KAMU, RITE??
AKU MOHON MAAF KALO PERPISAHAN YG LALU MEMBERI IMPAK PADA KAMU HINGGA SANGGUP BENCI PADA AKU..

AKU TAU SUKAR UNTUK KAMU TERIMA AKU KEMBALI
TAPI ITU LA HAKIKAT..SETELAH PERPISAHAN WUJUD…PERTEMUAN YANG X DISANGKA PASTI AKAN MUNCUL KEMBALI DLM HIDUP KITA…AKU PON XSANGKA AKAN BERTEMUKAMU KMBALI SETELAH KINI KAMU MENJADI MILIK HAK OWG LAIN…

KALO NK TURUTKAN KATA HATI NI…AKU XPNH LUPA AKAN KAMU...KENANGAN SUKE DUKE BERSAMA KAMU MASIH ADE DALAM INGTN AKU SELAMANYA…


No comments: