Monday, May 4, 2009

KonVoi gaN KekaWan...!!!

seronok rasanya bila time cuti2 cam nie dapat bersama kawan-kawan...yela selalu aku dok bz ajer gan keje n terus keje...kwn2 pown dah naek pelik gan aku...patutla awek pown takder... siang malam keje ajer...kalu nak ikotkan keje cam aku nie mmg takleh nak rileks ader ajer yg nak kene buat...Time camni la aku gunakan kesempatan nak bersama team2 dak motor aku... Kalu naek kete sokmo pown tak best gakkan!!... so biarla kete rest lak kat umah...Time nie berkonvoi ke bandar Melaka dan Nogori n9..abiz la satu bandar kami pusing...dah penat meronda lepak tidoq kat pantai ramai2 sampai esok pagi sambil cuci mata lagi perghh...aku mmg jenis suker cuci mata beb...nikmatnya bila ader kwn2 kat sekeliling kita...mcm2 perangai ader...hahaha

ngah lapar tunggu makanan niew... sambiL lepak2 n dok sembang gan kekawan... yg dok sebelah aku tue la bestfwend aku weii dak n9... macho tak diew... susah o0oo nak dpt kwn mamat nie ler coz die niew la yg paling susah nak bersembang...hehe

timer niew pown sama lor... lepak benti rest jap sebelom ke next destination...korang perasaan tak mamat sebelah kiri aku tue...hahah dah jadi kwn baek aku pown...kalu atas higway diela yg suker sgt ajak aku berlumba..aduyaii muker dah la ganaz cam askar tp hati cam pompuan hahaa...

anTara geng2 dak KL yang follow aku ker Melaka n N9... sapernyer moto la yang paling smart ekk... dah tentula moto aku...tp?? hok maner satu yek...cariLa

No comments: