Friday, May 29, 2009

Semangat Aku Dulu


Haa... kawan2 korang nak tau...niew antara woman yang aku respect selama aku hidup sampai la nie...Yang utama mestila my MOM okey....Nama woman nie Puan Aminah seorang Pengarah Akademik time aku study lu...Mungkin korang tertanyer2 kenapa lak aku respect kat die kan...!!!! Aku respect atas beberapa sebab:
  • Seorang yang tegas dalam apa2 juga keputusan yang dibuat termasuk kerja

  • Seorang yang baek hati, lemah lembut dan pendengar yang baek

  • Seorang yang amat mudah memahami masalah semua orang

Tuela die Puan Aminah...aku sayang ker diew...sampaikan ader satu case aku de masalah gan My Coordinator...!!! huhu diewla woman yang sanggup fight tok aku...lastly aku berjaya...yahoo!!! alhamdulillah sampai la aku jadi cam skrg nier...kira berjaya la kawan2...la niew dah lama tak juper mem nie...windu la



Yang niew sowang lagi...Tengokla kekawan bergambar camnie pown siap posing lagi tue...heheh...Woman nie namanyer Mem Farah...Anak Mamie gitu....hehe ops!!! she is not my sugar mummy okey...diew dah kawin ler.... seowg yang pemurah, suke membantu n kadang2 seowg yang kelakar pown ader...Yang xtahannya kalu dah merajuk...aiyoo payah betol nak pujuk...kene belanja KFC baru ok...hmm fara 0o00 fara...Diew ada anak sowang. Body anak mem niew lebih kureng cam diewla semangat badanya...comel sangat tau!!!Woman nier pown banyak membantu aku di luar stdy...hmm kira aku sayang gak kat diew la...banyak kenangan kami bersama tau...



Wow...kenduNYA dak2 nie kan kekawan...smart, cool, macho n srtr8 guys ar hehe!!! aiks saper la diowg nie kan...korang tau diowg niela pewaris takhta aku...Dulu akunyer vote la yang paling tau kekawan...kira aku adalah candicate pertama dalam sejarah yang paling tinggi vote mengalahkan senior hahaha....syukur alhamdulillah....korang adik2 yang dah dipilih jadi pemimpin so kenela tunjukkan sikap kepimpinan yang terbaek ok...jalan tanggujawab n amanah anda sebagai wakil pelajar tau...

Kesimpulannya kan kekewan kite kena hidup dan berkawan gan semua orang...biarla die tue camner pown...Allah sifatNya MAHA MENGETAHUI...Buat baek berpada2 buat jahat jangan sekali...Allah dah menyatakan bahawa Sesiapa yang berbuat baek walau pown sebesar zarah tetap akan dibalas dengan kebaikan...Begitu gak sesiapa yang melakukan kejahatan walau sebesar zarah tetap akan dibalas dengan kejahatan...Kalu tak kat dunia mungkin gak di akhirat kelak...Wallahualam

No comments: