Thursday, May 14, 2009

Teringat Kenangan...

  • hmm banyak benar rasanya yang kecewa dalam dunia fana nie...termasuklah empunya tuan blog nie...aduyai!!!!adakah kerana memang dunia nie tempat untuk berasa kecewa..??hanya syurga tempat rasa lena selama-2nya...Mungkin adakalanya silap pandangan atau silap juga cetusan rasa di hati aku...Korang tau ker sebenarnya macam-2 rasa kecewa yang ada...yelah teruna kecewa gan gadis, teruna kecewa gan teruna, kawan kecewa gan kawan, suami kecewa gan isteri dan sebaliknya...aiyoo semua ader...Tapi bagi akulah kan.. la nie tak penting lagi rasa kecewa yelah memang perasaan tue adalah lumrah hidup dan lumrah serta fitrah yang ada pada manusia...Yang paling penting sekali kan aku kene pikir camner aku nak hadapi rasa kecewa yang seterusnya...ader owg kecewa sampai nak bunuh diri la, rasa hidup pown serba tak kena...woohh payah kalu kene cam tue...


  • Dulu time aku still stdy kat area pahang aku igat lagi kenangan yang lama-2...aku penahler tangkap cintan pada some1 nie masa cna...padahal bukan some1 kat cna tp byk wan wan heheh...die nie kalu nak tau mmg antara yang some1 yang aku suke sangat terutamanya kalu tgok pada style n cara die...cara die bergaul, cara die bercakap, suke tgok pada style pakaian yg die pakai, lama gak aku dok perhati n usha die...tapi aku rasa die pown perasaan yang aku minat ke die kot..hahaha
  • Aku pown makin berani nak kenal gan owg nie...jantan beb ader pelir kan...kena la berani heheh...padahal hati kecut...aku adjust no tel die lu then barula aku mule mengayat die...die kata die single hmm okla takpe...tp banyak info yang aku dapat die sebenarnya nie dah ader kapel lain...tp takper suami isteri pown boleh bcerai kan...bukanla niat aku nak ggu hak owg lain tapi tak salahkan kalu aku berkawan dulu supaya leh kenal hati budi masing2...bermulalah kisah perkenalan kami bila dah dapat no tel die aper lagi ayat punya ayat last2 sekali rupenyer die pown memang nak kenal gan aku...aduh!!! time tue memag aku gembira sangat2...

  • Perkenalan pertama kami kelaur town bersama...byk gak la duit aku abis time tue...tp kalu dah sayang n suker punya pasal aku tabur ajerla...lama gak kami berkawan n kenal masing2 camner...selama tue gak la memang die pandai memainkan perananya di depan aku...mmg aku syg giler2 kat die...aiyoo!!! aduhai ku sangka panas hingga ke petang rupenya hujan di tengah hari...pendek cite rupenyer die nie ader gak bercinta gan owg laen tanpa pengetahuan aku..main kayu 3 la katakan dan banyak lagi ar bende yang die dah buat kat belakang aku...mmg bila aku dapat memang aku kecewa mcam beruk makan lada...setelah menerima banyak nasihat dari yang pakar aku amik keputusan tok break gan die...
  • Sedih gak ler dengan apa yang terjadi beb..aper yang patut aku buat ekk...??walhal aku lelaki...ego lelaki sgt tggi aper..@ perlukah aku teros tok tggu dia..??tapi...ntahla knapa perasaan aku selalu bharap pada dia agar kembali kat aku walaupun aku tahu dia xmungkin akan kembali...aku xtahu knapa aku sangat berharap sgt pada dia.....hmmm hingga la nie semua yang aku nak aku failed...



No comments: